Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger


Tuesday, November 29, 2011

Petunjuk Terakhir

Tiap2 hari sebelum tido aku mesti pikir, betul ke ape yg aku buat ni? Adakah aku tipu diri sendiri? Smpai bila aku boleh tahan? Senyum tidak bermakna seronok, diam tidak bermakna sedang mengira. Senyum sekadar menutup serabut, diam sekadar nk tunjuk rileks.

Kawan2 jugak the best untuk jadi tempat borak. Inilah yang dikatakan kawan senang ramai kawan susah sikit. Tapi kawan aku susah ke senang ke yang tu jugak terbaik. Nasihat untuk istikharah adalah jalan terbaik untuk aku mendapat petunjuk terakhir. Maybe aku dah jauh sangat dengan Allah, sebab tu aku diuji sedemikian.

Harap dengan istikharah ni dapat memberi aku petunjuk terakhir yang sangat diperlukan. Selepas ini, aku redha jer jika ada ape2 berlaku jika itu jalan yang ditunjukkan oleh Allah untuk aku.

Ya Allah, aku sangat2 memerlukan ini..Aku berdoa agar diberikan petunjuk terakhir darimu untuk hambamu ini.

-amin-

2 comments:

Anonymous said...

betul..istikharah adalah salah 1 cara nak dapat petunjuk dariNya..tapi kena juga berusaha untuk kebaikan semua pihak..

Anonymous said...

Berusaha, berdoa dan bertawakkal kpd NYA. InsyaAllah.