Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Thursday, September 25, 2008

Sure LAugHHH !!!!

NAFAS - Sambutan Sempena Ramadhan


Pada hujung bulan OGOS yang lalu, warga Nafas ader melakukan gotong-royong sempena menyambut Bulan Ramadhan.


Nafas memang terkenal la kalau bab MAKAN-MAKAN nie. Tak abeh2 makan jer, makan no.1, kejer no.2....hehehe. So memang meriah habis la gotong-royong haritu.


Semua staf2 Nafas turun bergotong royong aritu. Tapi takla semua, ader jugak yang mengelat. Biasa la nama pun MELAYU !!!!


Gambar kat atas nie adalah antara gambar2 yang diambil sewaktu gotong-royong pada haritu. Kalau nak diikutkan, memang banyak aku nak letak tapi takut semak pulak nanti.


Gambar kat atas tu sebenarnya yang betul2 masak 3 org makcik tu jer....dari maner dtg laki (Sham) tu pn aku tak tau.Maner ader cameraman kat citu dier ader..."giler interframe' btl....?????




  • Nie pulak golongan Adam tgh jadi "NAGA"...masing2 layan rokok lepas bekerja tak smpai sejam tapi makan lebih dari sejam.


  • Nie antara golongan hawa kat ofis aku...ramai lagi sebenarnya, tapi dah muka nie jer yang gila bergambar. Ofis aku nie bosan sebab hawa semua dah "berumur", tapi tetap sporting habis.


  • Nie gambar Dato Bukhari'...Bos besar tempat aku. Yang belakang-belakang tu semua KAKI KIPAS Tak Mati pnyer....kejer mengipas jer, tu pasal dapat Bonus 5, 6 bulan masing....aku bdk baru nie tgk jer la dieorg semua dpt bonus.


  • Kan aku dah cakap, maner ader cameraman mesti ader laki nie. Die nie memang terkenal la kat Nafas....memang sporting habis la. Tudung biru and Coklat bahagian depan tu memang antara pempuan paling sporting habis la kat NAFAS.