Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger


Tuesday, October 12, 2010

Putrajaya Flora 2010

Event : Flora Putrajaya 2010
Date : 10hb July 201
Place : Semestinya Putrajaya

This is my first time attend event macam nie. Event nie sebenarnya bagi aku event yang bosan tapi sebab sajer nak try2 amik gambar, so aku buat bodoh jer la attend event nie. So nie antara picture yang sempat aku amik time kat Flora Putrajaya 2010 July aritu.

First picture was taken by me in front of indoor flower room. Susahnya ya amat sebab lebah nie asik terbang jika biler aku nak closeup. Rasa nak bunuh jer pastu lekat kat bunga, kan senang.



Daripada semua picture yang aku amik, this is the one yang paling aku rasa ok la. Gambar nie agak susah jugak la nak amik sebab peminat-peminat DSLR Camera semua ader kat sini kan. Takan aku nak kuarkan kamera aku yang kecik nie, so aku tunggu la sampai berpeluh-peluh tunggu dieorang blah baru amik picture nie. Ketiak pun boleh la buat tempat wet tissue kalau letak tissue kat situ.


This second adalah batang pokok bonzai. Actually i've no idea on what picture that i want to take. Aku main belasah jer amik picture-picture nie semua. Amik tanpa berpikir panjang.



This is one pulak gambar bonzai jugak...taken near indoor flower room...Overall Flora Putrajaya 2010 = Tetap Membosankan....Aku tak tau kenapa ramai sangat pegi sana..???????


No comments: