Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Thursday, October 16, 2008

Jamuan Raya Nafas 2008






Seperti biasa NAFAS membuat Jamuan Makan lagi. Kali nie Jamuan Makan sempena Hari Raya Aidilfitri. Jamuan Raya nie diadakan pada 10hb October 2008. Nak kata meriah tu kira boleh la. Ratus2 org ader la kot yang datang kat Jamuan Raya Nafas tu.

Kiteorg tak boleh makan lagi, kena kerja bagi tetamu2 makan. Jamuan nie untuk public, saper2 boleh dtg. Semua org boleh makan kecuali staf2 sebab Jamuan nie dibuat khas untuk bagi org makan jer.


Sesi permulaan sebelum memulakan "Jamuan Raya Nafas" ialah menyediakan makanan. Nie adalah gambar2 ketika staf2 Nafas menyediakan makanan untuk tetamu2 yang hadir. Makanan takderla best sgt, biasa2 jer.





  1. Mee Kari
  2. Yong Tau Foo
  3. Mee/Mee Hun Sup
  4. Satay
  5. Ketupat, Lemang, Nasi impit
  6. Kuih berjenis2
  7. Buah Anggur, Epal and mcm2
  8. Laksa Pinang, Johor
  9. Sup Tulang
  10. Aiskrim
  11. Cadbury mcm2 jenis berkotak2...tak abeh smpai tapau bawak balik...
  12. Duit raya
  13. Goodies bag dan mcm2...aku pn dah lupa
  14. Air bnyk jenis, malas nak citer







Nie la tabiat dalam Nafas nie..Tetamu tak abeh balik lagi, AJK2 TAPAU dah berkumpul untuk bungkus makanan bawak balik. dieorg ingt kenduri kampung ker...asal ader kenduri jer mesti nak tapau bawak balik. Budak2 ofis aku gelar dieorg nie group "TAPAU". Macam2 hal dieorg nie.









Sesi bergambar nie kiteorg amik lepas dah letih bekerja bagi orang makan. Tapi abeh bagi orang makan jer, mengemas belum lagi. Seperti biasa, lelaki baju biru pekat tu asik ader jer kalau aksi2 begambar. (Dari kiri, Kamal (Kaki Jimat), Aku, Kak Hawa, Lupa nama, Kak Mery, Ajak, Sham, & Hamzah.)

No comments: